BUXORO MEHMONXONALARIDA XIZMAT KO'RSATISH DARAJASINI OSHIRISH BO'YICHA TAKLIFLAR

Authors

  • Zebiniso Kurbonova Bukhara State University

Keywords:

mehmonxona, xizmat ko'rsatish, sifat, standartlashtirish, turizm, mijoz, texnologiya, takomillashtirish, joylashtirish xizmatlari

Abstract

Mehmondo'stlik sanoatida xizmat ko'rsatish sifati yuqori raqobatbardosh bozorda barqaror raqobat ustunligi va mijozlarning sodiqligini qo'lga kiritishning eng muhim omillaridan biriga aylanadi. Shunday qilib, u mehmondo'stlik sanoatida muhim asosiy tushuncha va tanqidiy omil sifatida qaraladi. Mehmonxona sanoatida xizmat ko'rsatish sifati mijozlarni saqlab qolish uchun asosiy omildir. Obro’si to’g’risida qayg’ mehmonxona mijozlarga yuqori sifatli xizmat ko'rsatadi. Ko'pgina mijozlar mehmonxonani xizmat ko'rsatish sifatiga qarab tanlaydilar. Shunday qilib, mehmonxona egalari mehmonlarga sifatli xizmat ko'rsatishga harakat qilishlari kerak. Ushbu maqola Buxoro shahrida joylashgan mehmonxonalarda xizmat ko‘rsatish sifatini oshirish yo‘llariga bag‘ishlangan bo‘lib, unda ushbu masala bo‘yicha olib borilgan tadqiqotlar natijalari to‘liq bayon etilgan va mehmonxonalarda xizmat ko‘rsatish sifatini xalqaro standartlarga moslashtirish chora-tadbirlari to‘liq bayon etilgan.

References

Uralovna, T.S.,& Bakhodirovna, D.N., & Azimovna, K.Z. (2021) Ways to increase the attractiveness of holy shrines located in the historical center of Bukhara Modern scientific challenges and trends, 301

Kurbonova, Z. (2023). HOTELS OF UZBEKISTAN – OPPORTUNITIES FOR ADOPTING SERVICE QUALITY TO INTERNATIONAL STANDARDS. DIGITAL TRANSFORMATION AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE, 1(4), 109–115. Retrieved from https://dtai.tsue.uz/index.php/dtai/article/view/v1i415

Kurbonova, Z. A., & Khalimova, N. J. (2021). MODERN HOTELS AND TRENDS IMPACTING THE HOSPITALITY INDUSTRY International Conference on Digital Society. Innovations & Integrations of Life in New Century.

Курбонова, З. (2024). QUALITY OF SERVICE IN THE HOTEL INDUSTRY AND ITS IMPROVEMENT. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 49(49).

Z.A. Kurbonova, & O. B. Nuriddinov. (2024). EVENT AND FESTIVAL TOURISM PLANNING: ORGANIZING AND MANAGING EVENTS TO ATTRACT TOURISTS. Лучшие интеллектуальные исследования, 20(3), 171–176. Retrieved from http://web-journal.ru/index.php/journal/article/view/5128

Z.A. Kurbonova, & O. B. Nuriddinov. (2024). CULTURAL TOURISM: EXPLORING THE ROLE OF TOUR OPERATORS IN PRESERVING AND PROMOTING LOCAL CULTURES AND HERITAGE. Лучшие интеллектуальные исследования, 20(3), 166–170. Retrieved from http://web-journal.ru/index.php/journal/article/view/5127

Z.A.Kurbonova, & Sh.R.Rashidova. (2024). SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT IN UZBEKISTAN: NAVIGATING OPPORTUNITIES, ADDRESSING CHALLENGES, AND CHARTING FUTURE TRAJECTORIES. Лучшие интеллектуальные исследования, 20(3), 160–161. Retrieved from http://web-journal.ru/index.php/journal/article/view/5126

Shohru, N. Z. (2021). INNOVATIVE ORGANIZATIONAL FORMS OF YOUTH TOURISM DEVELOPMENT IN POST PANDEMIC CONDITIONS. Scientific reports of Bukhara State University, 5(4), 162-171.

Навруз-зода, Ш. Б. (2023). ЁШЛАР ТАШРИФ ЖОЙЛАРИНИНГ САЁҲАТ КЛАСТЕРБОПЛИК ДАРАЖАСИНИ KPI ТИЗИМИ БЎЙИЧА БАҲОЛАШ. " Экономика и туризм" международный научно-инновационной журнал, 4(12).

Навруз-Зода, З. Б., & Навруз-Зода, Ш. Б. Паломничество как устойчивая туристическая основа ислама.

Tulkinovna, M. R., & Ugli, Z. S. T. (2023). Innovative and Traditional Ways of Developing Gastronomic Tourism in Uzbekistan. Central Asian Journal of Innovations on Tourism Management and Finance, 4(2), 116-120.

Ruziyeva, M. (2023). OZBEKISTON RESPUBLIKASIDA TURIZM SOHASIDA OLIB BORILAYOTGAN ISHLAR VA ULARNING ISTIQBOLLARI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 36(36).

Ruziyeva, M. (2023). O ‘ZBEKISTON IQTISODIYOTIDA MICE TURIZMINING MINTAQAVIY RIVOJLANISHI VA TUTGAN ORNI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 36(36).

Ruziyeva, M. (2023). RESTORAN BIZNESI–KATTA SARMOYA MANBAYI, UNING INSON TURMUSH TARZIDA TUTGAN O ‘RNI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 37(37).

Махмудова, Н. У., & Ахророва, Н. У. (2017). Инфраструктура экологического туризма. In СОВРЕМЕННОЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИЕ ПРИРОДНОЙ СРЕДЫ И НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РАЦИОНАЛЬНОГО ПРИРОДОПОЛЬЗОВАНИЯ (pp. 209-211).

Махмудова, Н. У., & Ахматова, М. Э. (2016). Кредитная платёжная система как увеличивающий фактор туристического потока в туризме. Молодой ученый, (5), 367-370.

Махмудова, Н. У. (2017). Экологический туризм один из перспективных видов туризма в Узбекистане. In СОВРЕМЕННОЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИЕ ПРИРОДНОЙ СРЕДЫ И НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РАЦИОНАЛЬНОГО ПРИРОДОПОЛЬЗОВАНИЯ (pp. 211-215).

Махмудова, Н. У., & Шомуродова, И. Ф. (2017). Особенности рекламы и поощрения в ресторанном бизнесе. In Современные тенденции и актуальные вопросы развития туризма и гостиничного бизнеса в России (pp. 279-284).

Isokova, G. S., & kizi Salimova, S. F. (2022). The Influence of Online Reviews on Promotion Accommodation Services. American Journal of Social and Humanitarian Research, 3(6), 367-373.

Isokova, G. S., Juraev, A., (2022) The Importance of Advertising on the Development of Corporate Tourism. European Journal of Innovation in Nonformal Education (EJINE)

Downloads

Published

2025-02-12

How to Cite

Kurbonova, Z. (2025). BUXORO MEHMONXONALARIDA XIZMAT KO’RSATISH DARAJASINI OSHIRISH BO’YICHA TAKLIFLAR. DIGITAL TRANSFORMATION AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE, 3(1), 45–50. Retrieved from https://dtai.tsue.uz/index.php/dtai/article/view/v3i18