RAQAMLI TA’LIM TRANSFORMATSIYASINING AHAMIYATLILIK JIHATLARI

Authors

  • Anarbayeva Fotima Urazaliyevna Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti Samarqand filiali

Keywords:

raqamlashtirish, o‘quv jarayoni, ta’limni raqamlashtirish, raqamli ta’lim, raqamli texnologiyalar, raqamli transformatsiya, talaba shaxsi, raqamliga o‘tish bosqichi, raqamlashtirish bosqichi, raqamli transformatsiya bosqichi, video ma’ruzalar, videokonferentsiyalar, onlayn forumlar, onlayn modellashtirish

Abstract

Ushbu maqolada ta’limni raqamlashtirish talabalar va o‘qituvchilar o‘rtasida onlayn ko‘rinishdagi muloqot integratsiyasini rivojlantirish, talabalarning o‘z ustida ilg‘or o‘quv texnologiyalaridan foydalangan holda mustaqil ishlash ko‘nikmalarini shaklantirish, ta’limning raqamli transformatsiyasini hozirgi rivojlanish jarayonida ta’lim jarayoniga qo‘llash muhim ahamiyat kasb etishi keltirilgan.

References

Anarbayeva F. U. Elektron ta’lim metodikasining ahamiyati //Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. – 2021. – Т. 1. – №. 4. – С. 1022-1027.

Bendik Bygstad, Yegil Øvrelid, Sten Ludvigsen, Morten Dæhlen. From dual digitalization to digital learning space: Exploring the digital transformation of higher education // Computers & Yeducation. – Volume 182. – 2022.

Анарбаева Ф. У. Таълим жараёнини рақамлаштиришнинг асосий хусусиятлари //Current Issues of Bio Economics and Digitalization in the Sustainable Development of Regions (Germany). – 2022. – С. 517-521.

Махмудов А.Х., Анарбаева Ф.У. Рақамли таълимда педагогик технологияларни қўллаш имкониятлари //Development issues of innovative economy in the agricultural sector. – 2021. – Т. 476.

Ларионов В.Г., Шереметьева Е.Н., Горшкова Л.А. Цифровая трансформация высшего образования: технологии и цифровые компетенции // Вестник АГТУ

Downloads

Published

2024-10-28

How to Cite

Anarbayeva , F. (2024). RAQAMLI TA’LIM TRANSFORMATSIYASINING AHAMIYATLILIK JIHATLARI. DIGITAL TRANSFORMATION AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE, 2(5), 69–72. Retrieved from https://dtai.tsue.uz/index.php/dtai/article/view/v2i511