INTELLEKTUAL O‘QITISH TIZIMIDA BILIM OLUVCHINING NORAVSHAN MODELINI TASHKIL ETISH YONDASHUVI
Ключевые слова:
intellektual o‘qitish tizimi, bilim, bilim oluvchi, xulosalash mexanizmi, noravshan modelАннотация
Maqolada ta’lim sohasida tahsil olayotgan bilim oluvchilarning bilimini baholashga mo‘ljallangan intellektual o‘qitish tizimining xulosalash mexanizmida bilim oluvchining noravshan modelini tashkil etish yondashuv masalasiga bag‘ishlangan. Bilim oluvchining turli modellarining tasnifi va misollar yordamida bayon etilgan. Bilimlarni baholash uchun eng mos model tanlangan va asoslangan. Fan sohasi modeliga asoslangan bilim oluvchi bilimlarining dinamik qatlamli noravshan modelini tashkil etish yondashuvi keltirilgan.
Библиографические ссылки
Raximov N.O., Kuvandikov J.T. Intellektual o‘qitish tizimlarini avtomatlashtirishda bilim oluvchi modelini loyihalashtirish. Raqamli Transformatsiya va Sun’iy Intellekt ilmiy jurnali. VOLUME 1, ISSUE 3, OCTOBER 2023, 154-160 b.
Woolf B.P. Building Intelligent Interactive Tutors: Student-centered strategies for revolutionizing ye-learning. Morgan Kaufmann, 2010.
Бобомурадов О.Ж., Aхатов A.Р. Обработка информаиии в системах приобретения знаний. Издателство «ФAН» A.Н РУз, 2009г., 136с.
Верлан A.Ф., Чммр И.A., Aхатов A.Р., Бобомуродов О.Ж. Системн искусственного интеллекта. Издателство «СамГУ», 2009г., 122с.
Искусственний интеллект: модели и методи. Книга 2 // под ред. Д.A.Поспелова. М.: «Радио и связь», 1990.304 с
.Bobomurodov O.J., Raximov N. O. Ob’yektning kognitiv modeli va intellektual o‘qitish tizimini qurish masalalari. TATU xabarlari №4., 2008. 24-28 b.
Freedman R. What is an intelligent tutoring system? // Intelligence. 2000. № 11 (3). Rp. 15-16.
Nkambou R., Mizoguchi R., Bourdeau J. Advances in intelligent tutoring systems. Heidelberg: Springer. 2010. Rp. 1-11.
Коляда М.Г. Виды моделей, обучайемых в автоматизированных обучающих системах // Искусственный интеллект. 2008. № 2. С. 28-33.
Бул Йе.Йе. Сравнителный анализ моделей обучайемого / Телематикаъ2003: труды Х Всероссийской науч.- методич. конф. СПб.: СПбГУ ИТМО, 2003. С. 362-364.
Брусиловский П.Л. Постройенийе и исползованийе моделей обучайемого в интеллектуалных обучающих системах // Техническая кибернетика. 1992. № 5. С. 97-119
Петрушин В.A. Якспертно-обучающийе системы. К.: Наукова думка, 1992.
Лазарева О.Ю. Когнитивная карта предметной области в интеллектуалной обучающйей системе / Научнообразователная информационная среда ХХИ века: материалы ВИИИ Международной науч.-практич. конф. (15-18 сентября 2014 года). Петрозаводск, 2014. С. 134-137.
Рутковская Д., Пилинский М., Рутковский Л. Нейронныйе сети, генетическийе алгоритмы и нечеткийе системы / пер. с полск. И.Д. Рудинского. М.: Горячая линия – Телеком, 2006.
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Kuvandikov Joʻra Tursunbayevich
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.